Merineri Aysobaciniz yorumlarında yatağının sert olduğundan bahsetmişler. 2 yaşına kadar kullanılıyormuş.
Aysobaciniz Merineri yorumlara bakmadım hiç zaten iki yaşına geçse odasındaki beşiğine koyarım ki, yatmıyacak yani bebekler genelde anne yanında yatıyorlar ya
sblaslan 20092012 valla ben letgodan 90 liraya aldım tertemiz sıfırı 1800 lira çok iyi az kullanılmış
Aysobaciniz SansliAnne bence iyi araştırın görüşünüşü kullanışlıya benzemiyor tabi kullanıcı yorumlarını bilemem
Ddmdzmn Beşik almalı mı yoksa baza alıp korkuluk mu yapmalı karar veremiyorum şuanda sepet beşik mevcut elimizde ilk doğduğunda onu kullanıcaz ama odası için ekstra odasına almaya gerek varmı bilemiyorum
Melikeolc Yagmur515253 ayyy bende aynısını aldım çok beğenerek daha gelmedi gerçi inşallah bu hafta gelecek bekliyorum sağlıkla kullanalım inş canım 🥰
psychologist Ben chicco ya da kraft un annne yanı beşiğini düşünüyorum çok kullanışlı görünüyor yorumları da güzel . şuan oda yapmıcam 1 yaşına kadar kullanır herhalde linki bu https://ty.gl/y9wc6lazy
Gulhan16 20092012 Klasik sepet besikler küçük ama Amedan sepet beşik modeli var onlar hem kademeli hem büyük çok güzel daha 3 gün önce aldık kurduk çok güzel tavsiye ederim bi bakın İnternetten bu modele 500 tl