20092012 Park yatak düşüncesi içindeyim sepetler 6 ay falan kullanılabilir vede çevremde bı kaç duyduğum bı sure sonra vidaları gevşeyip gicirdama falan oluyomus 6 ay kullanacağım şeye de para vermek istemem park yatak daha mantıklı en azından katla kaldır sonrasında annemlere falan giderken de götürürüm yanımda oturma odası içinde minik beşikler var resim atamıyorum trendyolda 200 civarı falan fiyatı ondan istiyorum ana kucağı falan almak istemiyorum ondan da vazgeçtim gördüğümde küçük kullanışsız göründü gözümde