Bizimde bi tanidik hep özele gitmiş, sürekli normal doğum demişler. Sonra sanci gelip gittiginde sezaryen yapacaz normal yapamazsiniz falan filan demişler. Onlarda istememiş sezaryen, gitmiş cam ve sakuraya . Normal doğum yapmiş şuan 3 aylık bebek 👶. Memnunlar hastaneden.
sizi de tebrik ediyorum 🥳