2 gün önce düzensiz sancı ve kasılmalarım vardı ertesi gün yani dün 10 Nisan sabah 8 de kalkıp doktora gittik eşimle. Benim doktorum yokmuş başka doktora muayene etti neyse 5 cm açıklık cıktı, nst bağlandım öyle sancın yok dedi. Neyse doktorun yanına indim. Baktı bu bebek çok iri 4000 kilo doğar dedi. ben normal doğumu göze alamam kolu çıkar kırılır falan dedi ben iyice tedirgin oldum. Neyse kağıt imzaladım çıktık. Hemen çam ve sakura şehir hastanesine gittik. Bi baktı 5 cm açılma var damar yolu takıldı nst başlandı ama bende tık yok. Gelip gidip sancın var hissetmiyomusun diyorlar ama yok her zamanki kasılmalar. Saat bu arada 8 e kadar nst yer bekle falan oldu sancı hafiften yoklamaya başladı. Neyse saat 8 de doğumhaneye çıktım yine alttan muayene, bebek çok yukarda dedi suyumu patlattı, bebeği ıkındırdı tabi bende yine tık yok. nst taktılar yine dedi sancın çok iyi ama ıkınma gelmiyo sana Bi daha bakalım Bi baktı 8 cm 🤲🏻😂 sancın varmı diyo var ama rahatsız etmiyor. Sunis ancı taktı 10 dk kadar durdu geri geldi sancın çok iyi kapatalım. Kapattılar saat tam 10 buçuktu sancılar belirgin gelmeye başladı. 11 e kadar yürüdüm geri nst. Sonra geldi baktı 8 cm doğurursun ama bana yardımcı ol bebeğini it dedi. 10 dakika ittim sancı geldikçe. Tam sancı beni 11 de zorladı 11:22 de balık gibi kaydı gitti 🤲🏻 3800 gram 53 cm boyunda Bi prenses geldi bugün dünyaya 🧿🤲🏻 evet zor ama Bi o kadar da kolay. Kesi atılmadı içten 2 dıştan 3 dikişim var oda estetik yaptığı için fazla oldu😊 sancı doğum ve müşahede odası aynı yer. Yatak hemen çatala çevrildi. hemen yanımda temizledikten sonra verirler bebeğimi🤲🏻 bu hastaneyi yapandan vesile olandan ve çalışandan Allah razı olsun. Özele gidiyodum bu kadar ilgi görmedim. Sancı anında hepinize tüm ümmeti Muhammed e yanı sürede kendime dua ettim.bide fatmaana eliotu almıştım suya okuyup koyduk 3 yudum içtim sancısız 8 cm olmuştu. Bilmem ondan bilmem değil ama sonuçta yer gök dua ile. Her sancı geldiğinde dua ettim bana sancı toplasanız 20 dakika vurmadı. Herkese hayırlı doğumlar inşallah 🧿🧿🧿🤲🏻 uzun oldu kusura bakmayın 🌺