Humeyra35 ben ben aynı dert 16. Haftadayken iskeletimsi olarak yüzünü gördük 32. Haftamdayım sürekli ayaklar kafa üstünde arkası dönük ellerle kapatmış bacak arasından başka bişey göremiyoruz edepsizin😅çikolatalar vişne suları herşeyi denedim bana mısın demiyor doktorum da heralde çok yakışıklı olacak kendine nazar değmesin diye göstermiyor diyor ama çok şükür ki sağlığı yerinde