Humeyra35 38+2deyim ve sadece tek bir kere görebildik 28nci haftada, öncesi sonrası dahası yok, doktorumuz bile yıldı oğluma inatçı bebiş diye sesleniyor konuşurken 😅 inşallah sizin bebişiniz daha erken insafa gelir, zira bizimki doğana kadar da göstermicek gibi 😅