Mrblng benim 23.haftaya iki gün kaldı.
Çok nadir dönüşlerini vs hissediyorum onun dışında çok hareketli değil..
Tabi doktor 24.haftaya kadar normal dedi ama ufaktan böyle bir endiselenmeye başladım
Geçen hafta da ayrıntılı ultrosona girdim birşey olsa soylenirdi.
Uykucu galiba benimki