mavisevdasi Mrblng ya bunu çok merak ediyorum bende bana da yakınımdaki kıza hamile olanlar çok hareketli diyolar erkek hareketsiz olur diyolar bir netleşmedi gitti 🤦🏻♀️😂 benimkide bir kız bir erkek diyolar sıfır hareket 19.haftadayım yeni bir iki kıpırtı oluyo
Mrblng Momsmoms ben de yarın 17ye giriyorum daha elle tutulu bir şey yok merak içinde beklemedeyim :)
Momsmoms Mrblng o haftalarda bende hissetmiyordum hatta gaz geçişlerini bebek mi acaba diyordum ama hissetmeye başlayınca onların bebek olmadığını bebeğin hareketlerinin çok farklı olduğunu hissedince anlarsınız :) 21 haftaya kadar hissetmemek normalmiş
Mercimek26 Haftada hissettim ben. 30+4üz bügün hala çok kibar hanım efendi karnımda nazik nazik hareket ediyor 😂😂
melikeyakisiklii kızımı 20 haftalıktı hissettim şuan oğluma hamileyim 19+1 haftalığız sadece arada minicik gıdıklanmalar dışında henüz birşey yok normalde ikinci gebeliklerde erken hissedilir diyorlar ama bu gidişle zor 🤷🏻♀️
Ddmbcglu Mrblng 15te basladım zayıf oldugum icin öyle dediler 19da dısardan göbek oynuyordu eşimde görüyordu 😂 evet cok hareketli oluyolar iyimi kötümü bilemedim ya alt tarafa vuruyor agrıtıyor baya oramı 😏
kucuktosbik27 Mrblng 16+5 te bir başladı maşallar 33+3 teyiz hergün aynı şiddette olmasada hep hareketliydi ☺️ çok yorulduğum günler saatlerce hissetmediğim oluyodu ama akşam yatonca mutlaka hareketleniyordu çok şükür☺️
Zeynep_ayaz Mrblng 14 haftada net bi sekilde hissetmeye basladim ikinci hamilelekten dolayi sanirim 🥰💞
Omerhatice Mrblng 16+1 de minik tekmelerle hissettim şu an 27+6 yiz esim gördükçe anam bu kız cikocak icerden diye dalga geçiyor 🤣🤣
archmom Mrblng 18. Haftada çok net bir sekilde hissettim 🥰🙏🏻 Biraz zayıfım doktorun bu yüzden rahat hissettiğimi söyledi 🙏🏻