FatmaKpln Sedamelodi 37 +1 haftalık canım ya sanki gaz var gibi sancı giriyor ara ara ama düzensiz dediğim gibi.. sıklaşınca dayanamayacak mıyım şuan dayanabildiğim hafif ağrılar var
Sedamelodi FatmaKpln doğum sancısı değil onlar canım inan ki doğum sancısı olsa yerinde duramazsin, ve sürekli sürekli oluyor, bende 36+4 te doğurdum canım, Allah yardımcın olsunnn, çok heyecanlı çok güzel bir süreç, bebeğine kavuşmana az kaldı 💞💞
FatmaKpln Sedamelodi çok teşekkürler canım korkuyorum biraz inşallah sorunsuz atlatırım bu doğum aşamasını da 🙏🙏🙏
FatmaKpln Sedamelodi çok teşekkürler canım aminnnn sağlıkla gelsinler inşallah. Senin doğum sancın bu akıntıdan ne kadar sonra başladı?