Tugceince açıkcası kilolu olsun diye özel bi çabam olmadı. Benim hiç bulantım olmadı iştahım en basından beri cok fazla. Şeker yüklemesinde şekerim cıktıgı için zaten diyet yapıyordum doktor meyveyi azalt hamur işi beyaz ekmek falan yasak demişti. Ama o zamana kadar ben günde 2 tane muz yiyordum kilosu iyi olsun diye. Bana kalırsa bu kilo mevzusu tamamen genetik ya da Allah vergisi bazen ne yapsan da olmuyor