3441K belinden basladıysa zaten aynı dakika aralıklarıyla geliyor o ağrı giridğinde karnını elle bakalım sertleşme oluyor mu? Uyu dinlen sıcak dus al gecerse yalancıdır. Birde kızlae kesinlikle korkmayın o sıra sadece doktorunuzun komutuna uymaya calısın. Ben ilk doğumumda asırı cığlık attım. Korkudan bilimcsizlikten. Siz ağrınızın farkına varıp geldiğinde ittin bebeğinizi. Ben bu doğumumda insallah dayanıp acıma iticem bebeğimi cok istiyorum