dileksak Ben 39+0. Ayni akinti bende de var ped kullaniyorum hatta. Dun kontrolum vardi doktorum gayet normal dedi, bebek kanaldan rahatca akip kaymasi icin vucut bu siviyi uretiyor dedi. Bebek pozisyonu almis 👍🏻
Fryayyusuf Bendede adet sancısı var bacaklarim sanki titriyor hem sinir stres patlicak gibiyim hayirlisiyla bi dogursaydim allah yar ve yardimcimiz olsun insallah ### ****
ttUbaa__ Gurcunur benimde var 5 gün önce nişanım geldi ondan beri bu akıntı geliyor. İnşallah doğum belirtisidir.
Fryayyusuf ttUbaa__ insallah ama benden daha nişan gelmedi sadece sarı akıntı var yarın nst ye gircem bakalım ne olcak
ttUbaa__ Gurcunur benim nişanımda sümüksü kahverengi şeklinde baya yoğun geldi. Ondan sonra hep sarı renkte akıntı ve sümüksü halinde geldi.
Bnselz Gurcunur kızlar doğum sancısını ayırt etmeniz için 2 saat içinde düzenli dakika aralıklarıyla şiddeti giderek artan ağrılar olması gerek. Ve 2 saat sonrası dakikalar düşücek şiddet baya artıcak.
Bnselz 3441K belinden basladıysa zaten aynı dakika aralıklarıyla geliyor o ağrı giridğinde karnını elle bakalım sertleşme oluyor mu? Uyu dinlen sıcak dus al gecerse yalancıdır. Birde kızlae kesinlikle korkmayın o sıra sadece doktorunuzun komutuna uymaya calısın. Ben ilk doğumumda asırı cığlık attım. Korkudan bilimcsizlikten. Siz ağrınızın farkına varıp geldiğinde ittin bebeğinizi. Ben bu doğumumda insallah dayanıp acıma iticem bebeğimi cok istiyorum
3441K Gurcunur oy oy hem korkuyorum hem istiyorum nolcak böyle bi anda suyum gelse korkarım heralde ay napcaz🙈😂