zeynepylmz Ben de ilk gebeligimde spinal oldum hiç bir şey hissetmedim, zaten başında anastezi yrdmc. Bekliyor seninle sohbet ediyor sürekli soruyorlar ben biraz heyecanlandigimda bile sakinlestirici verdiler. Çok rahat ve çok güzel gecti doğumum. Bebegimin ilk sesini duymak onu görmek harika birşey. İkinci gebeliğim şuan yine spinal olucam. Genel anastezi olan arkadaşlarim ayıldıktan sonra ameliyat yerlerinde çok ağrı cektiklerini söylüyorlar. Ama bizimki ameliyat sonrası bile uyuşukluk hemen geçmediği icin ben hiç ağrı hissetmedim çok şükür.