Kızlar Allah’ın izniyle 10 gün sonra sezaryenim olacak ilk gebeliğim Rabbim dileyen herkese nasip etsin olanların da evlatlarını bağışlasın 🤲🏻 Sorum şu ki ben normalde çok panik biriyim iğne vurdururken bile çok korkuyorum kaç kez dişçi koltuğundan kaçtım Allah bilir 😂 sezaryende hiç bir şey hissedilmiyor değil mi iğne vurduktan sonra yani ağrı,acı,his vs?teşekkür ederim 🥰