Mehmet Aral Atalay’a gidiyorum daha gebeliğin başındayım o yüzden iyi veya kötü diyemiyorum. Hamileliğimi öğrendiğimde pembe mavi Nedret hanıma gitmiştim o muayenede daha fazla konuşup bilgi veren biriydi ama whatsuptan çok geç dönüş yaptığı için Aral hocaya geldim.