momof3 Ozlmtrn88 Ayşe Erol’a gidiyorum Komkurt Plazada kliniği var.2 doğumumu da onda yaptım memnunum 3. De onunla olacak
23Gizem Ozlmtrn88 Emine Emsal Demirel mutlaka tavsiye ediyorum naile hanıma gitmiştim hiç memnun kalmadım
Minikannebsr Ozlmtrn88 Yıldırım doruktan ayrıldı mediloft 1 de kendi muayenesi var. Yolum onunla kesiştiği için çok şanslı hissediyorum kendimi.
Ozlmtrn88 Minikannebsr şuana kadar sayısız doktor yorumu okudum en içime sinen doktor oldu doğumu Yıldırım dorukta yapma ihtimalide varsa direk içime sinecek☺️
Edahmm Ozlmtrn88 hem çok açıklayıcı hemde çok samimi gerilmeden gittigim doktor bende tavsiye üzerine gittim embiye hanım hayat hastanesinin yanındaki plazada yeri hemde eşinle girebiliyorsun fiyatıda 140 tl
Mommy16 3 doktor gezdim benim kadar değiştiren var mıdır bilmem 😅 4. Olarak Rabia Nizama gitmeye karar verdim, henüz ona muayene olmadım ama çok güzel yorumları ve normal doğumu destekliyor oluşu beni cezbediyor.
Buketim0688 Mommy16 kesinlikle maddi yönden sıkıntı çekmeyecek olsam kendisine giderdim. Sezeryan sonrası normal doğumu yaptiran bir doktor. Doğuma hazırlık dogum sirasindaki yaptıkları vs vs.. çok etkileyici geldi bana. Çok sevdim ben. Ama malesef gidemiyorum
Buketim0688 Mommy16 Ben de 4. Doktorumda karar kilanlardanim :) hayat hastanesinde elviye hanimda karar kıldım 😊
Stardust1 Mommy16 herkesin deneyimi farklı olur tabi ama ben arkadaş tavsiyesiyle gitmiştim hiç bir şekilde memnun kalmadım 😬
Kardelenbicer Medicana müzeyyen uyanık memnunum yeni başladık ilk kızımda da jimer Nuray hanımda ondanda çok memnundum❣️
Esnnn Medical Park Rukiye gönüllü. Her attığım mesaja hemen dönüş yapıyor. Ve Allah yolunda bir doktor hep besmeleyle duayla bakıyor mahremiyete önem veriyor tıbbi yaklaşımıda çok iyi
Buketkucuk Ozlmtrn88 Ben şehir hastanesi yaşar cana gidiyorum ama gültekin adanaş aydını öneririm yaşar bey de iyi ama çok soğuk bir doktor, gültekin hanım daha samimi
Goknil Ozlmtrn88 Acıbadem Hastanesi, iltaç akkurt. Çok iyi bir doktor, hiçbir zaman cevapsız bırakmıyor, odasından çıkınca terapiden çıkmış gibi hissediyorsun kendini. Herşeyde çok rahatlıyor ve çok çok ilgili.