ozlemzkn Kızlar nstye kaçıncı haftada giriliyor? 31.haftadayım, 32.haftada kontrolüm var. Kesin sezeryan olucam, kontrole gittiğimde nstye girer miyim sizce?
Zehra_szr Karnimda batma hissi belimde hiç bitmeyen ağrılar ve bu ara 4 5 gündür de akşamları kusuyorum 😤🤦 Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Goknur1410 Gamzelim12 33+4 ikiz gebelik uykular haram oldu hayatan zevk almamaya basladim mide yanması çoğaldı kusma desen hayla var bazen oturup ağlıyorum artık doğsunlar diye bi komşu var 6nciyi doğuracak ve onu kıskanıyorum hamilelegini çok güzel geçiriyor diye güzel geçiyorki her sene doğuruyor diyorum 😀😀😀😀
Gamzeliikizlerr Goknur1410 bende artik dogsunlar diye dusunenlerdenim. 34 hafta ikiz benimde. Gercekten cok zor. Tek gebelikle alakası yok valla. Oglumda bu kadar olmamisti
Gamzeliikizlerr Dmrmrv bende 34+0 ikiz gebeyim. Agrilarim cok oluyo bazen dedigin gibi. Karnim iyice aşağıya indi. Kasik qgrim bel agrim ara ara adet agrisi gibi oluyo . Bu aksamda seffaf akinti geldi korktum ama sadece kalça kemiklerim agriyo bide sırtım.
Goknur1410 Gamzeliikizlerr ben kizimdada aynı şeyleri yaşatım ama iyi kötü ağrı nedir bilmiyordum hayattan zevk alıyordum 😀 doğumla ilgili bisey diyor mu doktur su zamanda aliriz ederiz diye benim normal gözüktüğü için net bisey demiyorlar su zamanda aliriz doguma deseler avuturum kendimi dayan sonu güzel bitecek die ama 😀
Elifsrcngn Dmrmrv allah yardimcin olsun canm bende 34 haftalik ikiz gebeyim heran herseh olabilir bende bekliyorm allahm.guc kuvvet versin 😍
Bitutamkahve Bende 34+1 oldum. Magnezyum kullanmadan önce aşırı bel ağırım vardı çok şükür kullandıktan sonra azaldı. Çok ayakta durunca kaşıklarıma ağırı giriyo. Onun dışında geceleri yemek borum aşırı yanıyo. Mide yanmalari başladı. Oğlumun herşeyi hazır bir tek yıkayıp ütülemek kaldı. Bunların dışında herşey gayet güzel geciyo 😊
Gamzeliikizlerr Goknur1410 34 u görsek bi daha korkma demisti. 32 haftalikken 2 kg ydu ikiside. Kontrolum çarşamba günü bakalim kismetse. En geç 36 da alicak ama net gun vermese de. Gebelik kolestazı da cikti cunku. Riske atmayalım diyo. Bu gittiğimde konusucaz artik sezeryan olucak benim ilkimde sezeryandi.😊😊
Minnakhamis Gamzelim12 ben doktora söylediğimde günde 10 u geçiyorsa nst de bakalım dedi ki benimkide geçiyordu 29 da nst ye girdim sancı çıktı 2 gün hastanede yattım hastanedeki hemşirenin dediğine göre bu sertleşmeler aslında kasılmaymış çok fazla olması özellikle ikiz gebelikte korktuğumuz bir durum dedi doktorumuz neyse ki rahim ağzım iyi açılmam yok ağrım sancı hissetmiyorum çocuklarda bi sıkıntı yok suları vs de iyi çıktı çok şükür ama işte alette sancı gözüküyordu 2 günde zor güç sancıları durdurdular iğneyle ilaçla serumla bi ara azaldı ama bi kaç gündür yine arttı bu hafta içi gideceğim kesin nst isteyecek bakalım ne çıkacak 🙇🏻♀️
ikiponcik_annesi Gamzelim12 33+2 yim iyi gidiyo çok şükür bi tek ara ara pelvik ağrılarım artıyo hele geceleri eğilmek kalkmak çok zor oluyo bide ne güzel şimdiye kadar hiç mide yanmam yok diyodum kensi kendime bu 20 li haftalarda mide yanması başlayanlara şaşırıyodum şu iki gündür mide yanmasından çok çekiyorum bakalım Allah başka dert vermesin ne diyim 🤭
Seher24 Gamzelim12 33-0 olduk ama tükendim valla ilk hamileliğim pamuk gibi geçmişti erkekti ilkim şimdi kız bebek bekliyoruz kızı taşımak ne kadar zormuş ya 16 haftadan beri belim agrıyor yatsam kalkamıyorum kalsam oturamıyorum oğlum 3 yaşında sürekli Birseyler istiyor kalk otur yapıyorum tükendim valla artık doğurmak istiyorum 🤭☺️