Gamzelim12 Zeynep0606 gecmiş olsun inşallah gecerde cıkarsın cnm kiloları nasıl azdaha dayansın kuzucuklar ne kadar durursalar o kadar iyi onlar için
Gamzelim12 2510 yatak da dönmek zor oluyor karnımı tutarak dönüyorum her seferinde 😀 37 haftaları görürüz inşallah hayırlısıyla ya
Sevinc24 Gamzelim12 ben en son 32 de gittim 2 kiloydu bu hafta perşembe 34 te gideceğim bakalım kaç olmuş
Minnakhamis Gamzelim12 33+0 olduk kızlarımla bugünde doğurmadım diye seviniyorum 🙈😂 hareketlerim yavaşladı özellikle yatakta sağa sola dönerken biraz zorlanıyorum ama onun dışında çok şükür iyiyim birde şu sertleşmelerim azalsa 🥴 nst ye girmeye korkuyorum sancı çıkacak doğuma alacaklar diye 😞
Gamzelim12 Minnakhamis aynen. Bende nts girmeye korkuyprum sancı cıkacak die hafıf sancım cıkmıstı gecen ama doktor yatıs vermeye gerk duymadı cünkü onun oncesinde yattım cıger gelistircide oldum cok şükür bugune geldik 😊
Gamzelim12 Minnakhamis sertleşme arada oluyor ama bugun vardı ya bi tarafımda şimdi iyi oldu gitti o ama neden oluyordur ki dogum belirtisi felan degildşr dimi sertleşme
Melisaaa16 Gamzelim12 33+2 sağa sola dönememe, bel ağrısı, mide yanması, uyku problemi hepsi mevcut 🙋🏼♀️ Ama olsun sağ Salim alalım inş kucağımıza 🤲
Gamzelim12 Melisaaa16 amin cnm inşallah bugunleride arlatıcaz hayırlısı ile kucagımıza aldıgımızda hepsini unutacağız eminin
Zeyneperen Gamzelim12 35+5 kramp uykusuz geceler yalancı sancilar hiç bitmeyen bel ağrisi el ayak uyusmasi yanı şuan eşim olmasa bakamıyorm kendime o yardım ediyor giyinmeme kalkmama yemek yapar ben kalıyorm öle ayaklarım şiş basamıyorum üstüne hamilelik çok zor geçiyor bebek doğum posizyonunda 😔
Gamzelim12 Zeyneperen rabbim yardımcın olsun cnm zor gercekdende benmde yatakdan kalkıp yatamama bel sırt ayak agrılarım vardı magnezyum kulanmaya basladım
Minnakhamis Gamzelim12 ben doktora söylediğimde günde 10 u geçiyorsa nst de bakalım dedi ki benimkide geçiyordu 29 da nst ye girdim sancı çıktı 2 gün hastanede yattım hastanedeki hemşirenin dediğine göre bu sertleşmeler aslında kasılmaymış çok fazla olması özellikle ikiz gebelikte korktuğumuz bir durum dedi doktorumuz neyse ki rahim ağzım iyi açılmam yok ağrım sancı hissetmiyorum çocuklarda bi sıkıntı yok suları vs de iyi çıktı çok şükür ama işte alette sancı gözüküyordu 2 günde zor güç sancıları durdurdular iğneyle ilaçla serumla bi ara azaldı ama bi kaç gündür yine arttı bu hafta içi gideceğim kesin nst isteyecek bakalım ne çıkacak 🙇🏻♀️
Melisaaa16 Sırt üstü yatıyo musunuz kızlar bana doktorum herhangi bir uyarıda bulunmadı ama ben kendim yatmıyorum çok istediğim halde , soluma yatmaktan bacaklarım ağrıyor sizde durumlar nasıl
Gamzelim12 Melisaaa16 isdesemde yatamıuorum karnım gerginleşiyor nefesim kesildek gbi oluyor rahatsız oluyorum hem sag tarafıma yattım sola yatamadım midemin üstüne denl geliodu rahatsız oluyordum devamlı tek tarafa yattıgım içinde yıllarca ole yatıomusımda cürümüş gbi hisesiyordum artık sag sol rahat yatabılıyorum
minidior 34+1 olduk bizde kaburga agrilarim bitti kasik agrim basladi regl agrisi gibi ama yatarken yok ayakta olunca oluyor sicakliktan fenalik geliyor arada yaniyorum😂 bebek baya asagi inmis rahimde incelme ve nst sanci yok sadece beni zorluyor cok sukur insAllah erken dogum olmaz
denizali_ Gamzelim12 bel ağrısı , baldır , bacak , mide . En fazla sırtım ağrıyor 😣 geceleri sol yanlarım çürüdü . Bide sık sık lavaboya gidiyorum öldüm ya