Smyye93#14379339 sadece kadın doğum bölümüne sigortalı olarak ücret ödeyebiligorsun ilaçları da öyle sigortalı gibi alabiliyorsun doğum ücretini de normal sigortalı kadar ödüyorsun danışmana kayıt alırken annelik hakkından yararlanıyorum dersen yardımcı oluyorlar