iremk hanımlar devlet yada özelde normal doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı? fiyatlarını söyler misiniz😌 fiyat belirtirken devlet/özel diye belirtir misiniz şimdiden teşekkürler❤️
Gamzissss iremk Devlette normal de sezeryan da ücretsiz canım yani ücreti olmaz ki özel de normal 4700 TL sezeryan da 7000 benim gittiğim hastane öyle yani
Ilkayy iremk benim gittiğim hastane özel sigortalı. Normal 6 bin seseryan 6 buçuk isteğe bağlı sezeryan 7 bin
Gamzissss iremk Hımmmmm evet sigortan yoksa bi ücret olabilir sonuçta muayene olmaya bile girişte ücret alıyorlar sigorta yoksa bilen biri yazar inşAllah canım ☺️☺️💕
ysfali06 iremk analık hakkı diye birşey varmış sigortasız da olsan ücretsizmiş devlette. Analık hakkıyla özele gidersen de sigortalı givçbi daha az ödüyormuşsjn. Burada bunu kullanan yazan çok okudum oradan biliyorum.
Gulmese ysfali06 evet ben annelik hakkından yararlanıyorum özel hastanede sigortalı ile aynı fiyata doğurcagm
Esolinn iremk merhaba canım ben tıbbi sekreterim. Analık hakkı diye bir hak var özelde de faydalanabiliyorsun. Sadece kadın doğum polikliniğinde ve doğumlarda sgk’lı bir gebe ne ödüyorsa sende onu ödüyorsun. Yeşil kartlı değilsen tabii
Uggu İzmir Can hastanesi sigortalı 4.750, sigortasız 7.750 normal&sezeryan aynı geçiyor ayrıca odaya küçük bir süsleme yapılıyormuş :)
Crnmrv Özel Erdem hastanesi normal 1.500 sezeryan 1800 gayet uygun ayrıca doğumdan sonraki kontroller pakete dahil (Güneşli şubesi )
Sirinbirkus iremk 2200 tl canım devlet sgk var benim ama mesaj gelmişti 2200 tl doğum masraflarınız sgk tarafından ödenmiştir diye (normal doğum )
Gizmolata Sirinbirkus daha 13 gün önce arkadaşım doğum yaptı devlette tek kuruş ödemedi, ilk muaynesinden beri hiç para vermedi. Hiçbir sosyal güvencesi yok ablasıda geçen sene aynı şekilde olmuştu
Sirinbirkus iremk evet sadece doğum 2200 tutmuş verdikleri serumlar ilaçlarda 202 tl tuttu toplam 2402 tl. Ben çalışıyordum sgk ödedi ama senin sgk yoksa hastaneye ödeme yaparsın