Gamze-gmz Ozlem23 ama mesajlara bakılırsa bazi ebeler boyle yapiyomus.. belki dr 20 de kesin hissedilir diye dusunup diyolarsa oule
tonbikinannesi Gamze-gmz ben doktor 19-20-21 de gel ilk doz için dediğinde 19 da gittim hemşireler hissediyormusun diye sordu emin olmadığımı söyledim biz hareketleri hissedince yapıyoruz falan dediler doktor böyle dedi deyince yaptılar çok da net değil demek ki bu denilen
Aysun3401 Gamze-gmz bende 21- haftayı doldururken yaptırdım hatta sadece kalp atış cihazıyla bebeğimin kalbini dinledi duyduktan sonra aşıyı yaptı
Ikizdeniz Gamze-gmz bazıları oyke söylüyor hareketi hissesince gel diye mantık ne bilmiyorum genelde 20. Haftada olur aşı
Agnesmom Kızlar banada ebem 20. Haftada gel demişti ama şuan temaslı olduğum için gidemeyeceğim karantina sürem bitince gitsem sıkıntı olur mu başına böyle bişi gelen oldu mu
Gigy Gamze-gmz benden sorumlu hemsire de bebeğin buyumesini bekliyoruz ondan 20.haftalarda yapıyoruz demişti ,ama hissetme olayını ilk kez duydum,telefonu varsa ya da yakınsa 20.haftada gidin derin ,2.dozu da 1 aY sonra yapiliyor
AyseguLena Gamze-gmz canım bende geçen hafta oldum 20.haftamda, aşı yapmadan önce normal olarak sordu hareketlerini hissediyor musun diye aşı yapıp yapmamak için sormadı yani ama benim doktorum 20.haftanda git demişti ilk doz için o yüzden 20.haftamı beklemiştim
Feyza-nur Aslhn8992 ahaha benımde öyle gel bebegının kalbını dinleyelim dedi ilk sağlık ocagına gidişim ultrasonda görcem diye cok sevınmıstım bı aletle rahme yakın bakındı 5 dakika cok sasırdık eşimle sonra vurdu iğneyi 😂
Aslhn8992 Feyza-nur alet o kadar ilkel ki bebeğin yerini bulamadan kalp atışını da duyurmuyor biz bir ara panik olduk 😀
Feyza-nur Aslhn8992 bizde öyle 5 dakika filan aradı stres oldum bişey oldu diye ama cok şükür az da olsa duyduk sesini kuzumun 😂🌸