Gamze-gmz Kizlar ben 17. Haftamda saglık ocagina gittim aşı takibi için ebe bana bebegi ne zaman hissedersen ozaman gel yapalım ilk dozu dedi. Şu haftada gel demedi. Tuhaf değil mi normal mi bu
Msydn6 Gamze-gmz ilginçmiş evet 🤔🙄 bana direk şu şu hafta sabah şu saatte geleceksin aşı için veya tahlil kontrol için vs derdi hep yani , bebeğin hareketlerine bağlanması ilginç geldi
Aslhn8992 Gamze-gmz bana da 18. Haftada ilk doz 1 ay sonra da 2. Doz dedi ve 18. Haftada ilk dozu oldum. Hareketlerini hissedince demedi de sağlık ocağındaki ateş ölçere benzeyen ilkel bir alet ile bebeğin kalp atışını duyduktan sonra yaptı 😊
Shyla_ktlu Gamze-gmz ne alaka ya beni sağlık ocağı baya sıkı takip edio 😐 aşıyı olmadanda bebeğin kalp atışını dinlemişti 🤷♀️
Gamze-gmz Aslhn8992 Lulemom Msydn6 ebrr1048 valla kizlar bende anlamadim oyle dedi doktoruma aricam pazartesi günü aramadan emin olayim dedim raconu bu mu acaba diye 😄 ebemi degistirsem iyi olcK
Lulemom Öyle şey mi olur ilk kez duydum, bende oldum, 1 hafta olcak olalı. Ama hissetmiyorum bebeğimi daha. Sen 20. Haftanda falan git aşını ol
Feyza-nur Aslhn8992 ahaha benımde öyle gel bebegının kalbını dinleyelim dedi ilk sağlık ocagına gidişim ultrasonda görcem diye cok sevınmıstım bı aletle rahme yakın bakındı 5 dakika cok sasırdık eşimle sonra vurdu iğneyi 😂
Senayyalcin Gamze-gmz 20-24 de yaptılar bana tabi hissederseniz siz de o haftalar yapılıyor ne zaman hissederseniz
1ErkekkAnnesii Gamze-gmz ben 18. Haftamda oldum banada hissedip hissetmediğimi sorup yaptılar ondan 4 hafta sonrada 2. Dozu oldum zaten ortalaması 18. 20. Haftalarda ilk doz olunuyor 4 hafta sonrada 2. doz olunuyor
cnskmc Gamze-gmz ilk doz 20. hafta ikinci doz 24. hafta cnm olması gereken bu bebeği hissetmenle alakası yok
Gamzissss Gamze-gmz Çok tuhaffff cidden bana da ısrarla 19 20 de işk dozu yapalım demişti geçirmeyelim demişti
Gkc123 Gamze-gmz ablamda böyle olduğunu söylemişti bebeği hissedince yapıyorlar aşıyı diye normaldir 😊
Gamze-gmz Gkc123 aaa gerçekten mi .. ilginçmiş.. ama ilk bebegim hadi hissedemez yada hissettiğimi anlayamazsam gec kalmis olursam diye düşündüm
Naz_01 Gamze-gmz bana da öyle söylendi.17.haftamda hissettim ama neolur nolmaz diye 19da gittim aşıya. Bazılarında yan etki yaptığı için karnında hissetmediğin zaman hemen önlemini almak için sanırım öyle deniyor
Gamze-gmz Ozlem23 ama mesajlara bakılırsa bazi ebeler boyle yapiyomus.. belki dr 20 de kesin hissedilir diye dusunup diyolarsa oule
Asyaayaz1 Ben daha 1 buçuk aylıkkken bana kart vermişti 20 haftalıkken gel diye ben o zaman gidip yaptırmıştım tekme falan dememişti🤷♀️