Newmomadayi ben 22 gun kanama gecirdim geçtiğimiz temmuz da . ilkten pihtili sonrasinda visne curugu renginde su gibi hastsneye gittim .bi kan testi gebelik testi hicniseu yaoilmafi dusuk hapi verdi .rahmime bakti parca kalmamis deyop gonderid.verdifi hao yan etki yaptı kanama durmak.yerine daha kotu oldu.kanamam kendiliğinden kesildi sonrasinda mevsim değişimi deyip geçti ve o ay korunmamistim bebek istiyorduk.ben sonrasında 4 ay korunmak soruna kaldım rahmin toparlansin iyilssesin dedi tek. Risk almaz mis mis. Bile bile ölüyordum . O kanamadan dolayi yuruyemedim de halsiz kaldim kansiz kaldim pekmez içerek kendime geldim. Özel e gittim.gizli erken düşük yapmış olabilirsin tahmin toparlanması ayları bulur korun dediler korundum sonrasında özemdeki begendigim doktoruma gerekli testleri yaptırdım şükür toparlandim sonra folik asit vs başladım tekrardan ve 3 ay içinde hamile.kaldim.gercekren allah ellerine briakmasin. Bi de genç doktor gerekli her yere. Yaşi.geckin bikmis olanları emekli edip rahat ettirse devletimiz gerçekten gittiğin doktor un emeklisi gelmiş.geciyor ki bulunduğum yerde en genç doktor 40 yaş larında. Bu yüzden ilgili olmuyor enerjileri yok . Olan çaresiz kalana oluyor. Aylarca ayakta duramadım kansizliktan sonuçta elisin sorumlulugun var eşim iyi idare etti yardımcı oldu.suan doktora gidiyorum masraf 4 bini geçti her gitmeye tahlil vs 500 tl bırakıyoruz. Herşeyden kisiyoruz ama gervekren devlette ilgili dootor onermiyorlar etraftan ki gidelim bu gittiğim kadın doğumcu ilgiliymis devletten özele geçmeyi tercih etmiş. Farklı bi ilce de oraya gidiyorum uzakta bi yandan ama şükür iyi ilerliyoruz.insallah hep ilgili özenli olur doğru yönlendirir. Ilk bebeğim ve 3 sene sonra nasip oldu .insan in cani yanıyor kolay geçmedi bundan öncesi.sebeoszi yere kendimizi kısır sandigimiz oldu ama değilmişiz allah het yerde hayırlı insanlar ile karşılaştırsin.