İyi aksamlar kizlar, dun zeynep kamil hastanesi perinatolojiye gittim. 13 haftaligim bu arada. İkili test icin gittim zaten zor randevu bulabildim. Doktor huysuz veters biriydi zaten. İkili test icin gec kalmisimda 12. Haftada gitmeliymisimde bende randevuyu zor buldugumu soyledim. Sonra bana bebegin pozisyonu uygunsa olcum yaparim degilse vaktim cok yok harcayamam dedi. Bakti bebek sirt ustu olmadigi icin olcum yapamadi. Genel olarak olumsuz bir durum gormedim ama ense kalinliginida pozisyondan olcemedim. Gelecek haftalarda 3 lu ve 4 lu testi yaptir dedi. Ben hic birini yaptirmayacagim. Bu tutum ve davranis nedeniyle vazgectim. Zaten net bir sonuc vermeyen test birde sacma sapan doktor tripleri cekiyorum bu hassas donemimde. Ben evladimi allaha emanet ediyorum. Benim gibi test yaptirmayan varmi ? Bu arada yasim 26. Sizler yaptirdinizmi ?