SeymaK Latifeerbay tabiki önemli olan o da zaman çok geçince de tedirgin olur insan ister istemez çok geçmeden gelsinler inşallah 🤲🏻😁
Proton DlgluSeyda ben de ysrın 40+3 oluyorum hiç belirti yok. Doktor suyu patlatmak istiyor acayip korkuyorum. Sizin kaç saat sürdü doğum? Suni aldınız mı?
DlgluSeyda Proton Hayır suni almadım zaten suyu patlatnca yarım saat içinde sancılar sıklaştı çok uzun süre geçmeden açılmada ilerledi ve doğum oldu
DlgluSeyda Proton Suyu patlatma olayından bende çok korkuyodum ama hiç hissetmedim bile çok anlık bi işlem normal muayeneden daha kolay
Savciergoc Latifeerbay üç sene önce oğlumu 38. Hafta da doğurdum şimdi kızımı bekliyorum 38 in içindeyiz hissediyorum 38 bitmeden gelcek belimin ağrısı dayanılmaz iki gündür