Latifeerbay aynen😊
Latifeerbay Bendede yoktu doktorun müdahalesiyle doğurdum resmen ya 😂
Latifeerbay 39+6 da yatış ,40 a doğum kız erken dediler kandırdılar bizi 🤣
Mom81 8 saat çektim ağrı eşiğim yüksek sanırım anlatılanlar kadar zor ve kötü değil
Ceyo93 devlettemi
Balbocegi_ hiç açılma yokken başladı suni sancı 8 saat sonra doğum yaptım
Ceyo93 Maşallah
Latifeerbay sanırım öyle beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır 😍
Mom81 evet devlette
Latifeerbay 40+4 de doğurdum kızımı
Latifeerbay 39 da doğurdum canım az kalmıştır seninde 😊
Kybusr ay umarım öyledir doğsun artık 😇🥰
Latifeerbay ilk kizimi 39+4 de normal dogurmustum
Latifeerbay ben oglumu 36.haftada dogurdum erken gelmek istedi 😁
Latifeerbay oğlumu 38+3 te doğurdum kızım bakalım ne zaman gelicek 36+2 yüz daha🥰
Ceyo93 lavman yapıldımı
Latifeerbay oğlumu 38+5 de
Latifeerbay ben de şuan 39+6 bizim kızın da geleceği yok bu nisan kızları çok nazlı
SeymaK sağlıkla gelsinler önemli olan o ama anaları sabırsız haberleri yok 😂
Mom81 evet yapıldı
Kizimi 40. Hafta dogumnyaptim .Oglumu 38. Hafta dogum yaptim