Nyaseminn benim kuzuda 12 +3 haftalık oldu ulturasonda 13 haftalık gözüküyo ama cinsiyet için ne zaman gitsem ki 🤔kimi çok erken diyor
Ozzz Nyaseminn benim doktor normalde tam net olmayınca söylemem demişti 18 haftada falan söylerim demişti.bugun ben bayağ ısrar ettim oda olabilir dedi bu sefer hepten kafam karıştı 😂bence biraz bekle ama sen bilirsin çünkü kesin konusmuyolar
BurcuakirGlec Kızlar çikolata yiyin giderken çok duydum ve uyguladım gerçekten inanılmaz hareketli oluyorlar ve gösteriyorlar ben arabada bi tane yedim bide beklerken hastanede yedim kıpır kıpırdı 😂 direk kız dedi ki kızlar hep geç gösterir
shinemom BurcuakirGlec ya bende yiyorum meyve suyu çikolata falan ama hiç etkisi olmadı baslarda kücükken oynuyodu yine biraz 2 aydır tık yok🙄
Ozzz BurcuakirGlec ya bende bugün gitmeden hazırladım çikolatayı bida unutmuşum yemeyi ve uyuyodu sanırım hiç kımıldamıyodu😑 ne guzel kac haftaliksiniz
Nslhnfdn Ozzz 14+3 deyim doktor bugun erkek dedi. Esim eminmisiniz dedi hatta doktorda gosterdi burasi diye :))
BurcuakirGlec Ozzz suan 18 ama 16 haftada kesin ve net kız dedi doktorda sasırdı kızlar bu kadar çabuk göstermez dedi dedim iki cıkolata yedim 😂 ondan hareketli bu dedi 😂😂😂😂
gizemdmrak Ozzz ultrasana girmeden öksürün bi kaç kez bakın nasıl oynuyolar benim ölçüm sırasında uyuyodu ölçüm yapılamadı dr öksürürmüsün dedi öksürdüm neredeyse takla atıcaktı o kadar hareketlendi
Demetolukcu Bana doktorum 13 haftalikken erkege benziyor dedi 17 haftalikken kesin erkek dedi rabbim saglikla almamizi nasip etsin 13 haftalarda tahminde bulunuyor kesin
Demetolukcu Ozzz evet oyleymis rabbim saglikla evlatlarimizi kucagimiza aldigimiz ginleri gormeyi nasip etsin insallah