Tgbkrm-21 Bende suan 11 hf gebeyim mide bulantisi oluyor fakat bulantiyi yutkunurken boğazımda hissediyorum midemde degil de cok garip sizlerde de oluyor mu acaba
Tgbkrm-21 Lilayla bende ilk haftalarda iştahım baya açılmıştı 8 hf sonra bulanti başladı ve aşırı istahsizlik oldu suanda da 11 hf ama kasik ağrılarım hala var
Lilayla Tgbkrm-21 normal değil mi bazen bi korkuyorum ki hasta olcam sanıp 🥺 bi sancı girip çıkıyor belim ağrıyor. Başka hiç bişe yok o zaman ilerleyen haftalar bulantı olabilir 🤔
Tgbkrm-21 Lilayla bana 3 ay kasik agrisi ve adet olacakmis gibi karın ağrısı olur dediler karın ağrısı 1 ay kadar oldu kasik ağrısı ise 3.aya girdim hala bile birden kalkarken agri oluyor
citlenbigim2212 Lilayla ağrılar normal doktorum adet ağrısı gibi ağrıların olacak demişti ben 7+1 deyim henüz 1 haftadır bulantılarım var ve tabiki herkeste farklı oluyor
Lilayla citlenbigim2212 insan bi an da korkmuyor değil aynen adet sancısı givi oluyor. Sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin inş rabbim :)
citlenbigim2212 Lilayla inşallah canım 😊 korkuyor tabi hele birde benim gibi evhamlıysanız hastanede yatmak istersiniz
Sterre Lilayla Herkeste belirti olmuyor. İlk hamileliğimde bir kez bile midem bulanmadı, istifra etmedim. Mis gibi hamilelik geçirdim. Belirtim yok diye üzülmeyin bence, herkeste farklı çünkü
Duran34 Isra38 Çok iyi anlıyorum inanın sizi bende öyleyim 6. haftamda başladı 10+3 oldum hala devam aç yaşıyorum sadece elma herkes geçecek diyor ama psikolojim bozuldu😢
Tgbkrm-21 Bende suan 11 hf gebeyim mide bulantisi oluyor fakat bulantiyi yutkunurken boğazımda hissediyorum midemde degil de cok garip sizlerde de oluyor mu acaba