karpuzayse Dila71 ben de 😄 10+5 deli gibi limon ve erik yedim haftalardır 😂 ablam da ekşi yemişti oğlu var şu an ama bu ne kadar belirleyici bi etken bilmiyorum tabi 😂
ThsnGmz16 Gizmom ben cinsiyetin ekşi veya tatliyla pek alakalı olduğunu da düşünmüyorum hatta internetten bakıldığında asıl ekşi erkek tatlı kız yazıyor 😊
Gizmom ThsnGmz16 hadi ya bende bir umut kız olur mu diye 😀😀 şaka bir yana tabi sağ salim olsunlar inş
karpuzayse ThsnGmz16 ayy normalde de tatlıyla aram yoktu şimdi eşim şekerli bişey yese bile benim midem bulanıyor 😂