Gizmom Çevrenizde sürekli eksi yiyip erkek doğuran oldu mu genelde kız olur derler ya o yüzden merak ettim
kelebegimm07 Gizmom Sabah akşam eksi elma yiyorum inşallah kızım olur 12 haftalığım meraktan çatlıyorum🥰🤣
karpuzayse Dila71 ben de 😄 10+5 deli gibi limon ve erik yedim haftalardır 😂 ablam da ekşi yemişti oğlu var şu an ama bu ne kadar belirleyici bi etken bilmiyorum tabi 😂
ThsnGmz16 Ben daha doğurmadım ama sürekli ekşi ve tuzlu şeyler yiyorum tatlı hiç yemiyorum desem yeridir 22+3 erkek bebiş bekliyorum
karpuzayse ThsnGmz16 ayy normalde de tatlıyla aram yoktu şimdi eşim şekerli bişey yese bile benim midem bulanıyor 😂
Bsra1111111 kelebegimm07 elma yiyince kizmi oluyor kiz eksi diye Allah seni bende her kaynanamlara gittiğimde alışıyoruz erkek torunum olvak diye dilini kesip eline vercem Haftaya gidersem dicem benim yanımda cinsiyet konuşma lütfen çocuk benim çocuğum kalbini kırmak istemiyorum sinirleniyorum sana da birsey demek istemiyorum dicem valla
mavera06 Gizmom hurafe bunlar arkadaşımın 2 oğlu var ikisinde de deli gibi ekşi yiyordu 😂 şuan benim de canım hep ekşi istiyor ama cinsiyet belli değil daha 😂
ThsnGmz16 Gizmom ben cinsiyetin ekşi veya tatliyla pek alakalı olduğunu da düşünmüyorum hatta internetten bakıldığında asıl ekşi erkek tatlı kız yazıyor 😊
TubaEla Gizmom ilk hamileliğimde tatlıdan ziyade ekşi baharatlı vs o tarz yedim hep kızım oldu 😊 şimdide 4aylık hamileyim hemen hemen aynı yeme durumum tatlıya düşmüyorum oğlumuz olcak inşallah 😊 hepsi sağlıkla gelsin miniklerin 🤲🏼❤️
umudunannesiii Gizmom Kaç kavanoz turşu yedim ben bile sayamadiim ama bebeğimin cinsiyeti erkek oldu 😂😂
hanzadeee Gizmom yalan diyolar eksi yiyip kiz doguran da var erkek te yani burdan yola cikamayiz malesef
Ozgu_momy Gizmom Ben 😀 ilk öğrendiğim günden beri yeşil ekşi elma , limon , nar , ayva en ve tek sevdiklerim bebeğimiz oğlan 🤍