Gezegen_00 e-nabızda paylaşım onayı verilince gittiğiniz tüm hekimler tüm tetkiklerinize verilerinize ulaşabiliyor neyi nerde yaptırdığınızı görüyor diye biliyorum. Çünkü ben işaretledim hatta şimdi tekrar baktım onay vermişim verilerimi tüm Sağlık bakanlığına bağlı hekimler ulaşabilsin diye :) sende bir bak istersen
ama doktorun seninle ilgilenmemesi kendi yapısıyla alakalıdır diye düşünüyorum. Sen doktor doktor gezdin ben sana bakmıycam dememiştir :)