Kızlar bilenler bilir ben özelden devlete geçmiştim hatta devlette ki doktordan da beklediğim ilgiyi alamadım demiştim şimdi ben devletteki doktora ilk defa geçen hafta gittim 5 dk muayene etti sonra ilaç vitamin vs de yazmadı pek ilgilenmedi yani benim sorularıma yarım yamalak cevap verdi şimdi size sorum şu çevremdekiler diyor ki özelden devlete geçtiysen devlette doktorların bilgisayarlar da herşey çıkıyor o yüzden sana ilkten ısınamamışlardır hani bu doktor doktor geziyor gibisinden , gerçekten devlette ki doktorlar bilgisayardan benim o zamana kadar gittiğim bütün doktorları ekranın dan görüyor mu o yüzden mi bana soğuk davrandı bu doktor doktor geziyor gibisinden ??