citlenbigim2212 bahar3589 eğer imkanınız ve aracınız falan varsa doktorumu öneririm dilerseniz araştırın torbalı da hayrş aksüt özel klinik
citlenbigim2212 https://imgyukle.com/i/OxGHYS Kızlar bu benim bugünkü ultrason fotoğrafım 7+1 deyim bebeğimin kafası vücudu neresi acaba ben anlayamadım ilk gebeliğimde 😊
Eligulu citlenbigim2212 Zaten şu an anlayamazsın insan vücudu gibi değil sabırlı ol ilerleyen zamanlarda görürsün
Dilek1230x Nazendehanim ya inslah Allah saglikli sihatli bi sekilde sana bagislar evladini üzülme umudunu da yitirme hic bir zamn
Dilek1230x GulsahAydin amin imslah hepimizin evladini saglikli sihatli elimoze almayi nasip etsin yok canim ya cinsiyet hissm😊
Shnern Bsra1111111 normal adetime göre 10 hafta olması lazım ama geç döllenme ve 8+5 buda Kasım ortası oluyor
Sedef88 Eligulu sizinle aynıyız bende tereddüt ediyorum babamız zaten akrep bu çocuğumda akrep olcak bi de erkek olursa vay halime
ozlemak42 lentil benim sezeryan olacak büyük ihtimal Kasım 1 de doğum günümde olsun çok istiyorum 😁 sizin kaçı