bahar3589 kimle konuşsam hiç kimse egepolden memnun değil yani memnun olanı görmedim. Karataş hastanesini tavsiye öderim o hastanenin alanı doğum üzerine . Arzu hocayı düşenebilirsiniz yakınsanız eğer. Benim eltim Arzu hocada doğum yaptı ayrıca benim bartholin kisti ameliyatımı da Arzu hoca yaptı baya memnun herkes. Fakat tek kötü yönü çok yoğun. Gittiğiniz zaman beklemeyi göze alıcaksanız gidebilirsiniz:)