Seymaec Merhaba anne ve anne adayları, ilk hamileliğim 9+4 deyiz. Bu sabah hafif karnımda ağrı vardı ve tuvalete gittiğimde kahverengi akıntı/kanama gelmiş sizce normal mi? Böyle birşey yaşayan varmı önerileriniz nedir
Mutiess Seymaec herkes de yerleşme kanaması olmaz. Herkesin hamileliği bir olmaz doktorunuza danışın. Hamilelikte lekelenme normal sayılmıyor🎈🙏🏻
perilice123 Seymaec benim doktorum kırmızı olmadıkça kahverengi lekede sorun yok demişti. Annem de bana hamileyken ara ara kahverengi lekelenme yaşamış normal dedi. Ama bir doktorunuza danışın içiniz rahat etsin.
jldpmk34 Seymaec neredeyse 10 haftaya gelmişsiniz yerleşme değildir bence, 7 8 hafta arasında benimde olmuştu doktorum progestan ve iğne vermişti 10 gün de rapor, sadece yatmıştım, bence doktoruna danış mutlaka
Seymaec Mutiess evet biraz önce Özele gittik. Bi garipler onlarda ya insanların moralini bozmaya birebir. Kalbi atıyordu yavrumun yerinde durmuyordu. Ama doktor giderken herşey normal görünüyor ama kanaman artarsa gelirsin kürtajı gerçekleştiririz dedi.. böyle şey denir mi hiç değişik insanlar
Sympktz Eşinizle kan uyuşmazlığınız var mı? Benim vardı lekelenmem olunca önlem amaçlı uyuşmazlık iğnesi yapıldı
Seymaec Sympktz yani benim kan grubum 0+ eşimin ki B+ ikiside pozitif ama gruplar farklı. Özele gittim biraz önce Progestan adında ilaç yazdı. Kalbi falan atıyordu kıpırdıyordu bebem bol bol istirahat et dedi doktor. Zaten sürekli evdeyim birşey yaptığım yok daha ne kadar dinleyebilirim ki anlamadım.
Nesityyy Seymaec canım yerleşme kanaması olamaz sen bence acile git bekleme bir kaç gün önce benimde kanamam oldu acile gittim serum taktılar iğne yaptılar fitil koydular kanamam durdu.. düşük riskim olduğu söyledi doktor şimdide evde yatıyorum zaten.. Sen kimseyi dinlemeden doktora git kanamanda olmuş bu normal değil.. iğne verirler sana kanaman durur…
Mutiess Seymaec kalbi atıyorsa nasıl alabilir? Böyle doktorluk mu olur? Sinir bozucu şeyler. Rabbim sana bağışlasın evladını bol bol dinlenin o ilacı kullanın geçer inşallah🙏🏻♥️
Seymaec Nesityyy düşük tehlikesi dedi, ama herşey yolunda görünüyor. Kanaman artarsa gelirsin kürtaj gerçekleştiririz dedi manyaklar bunlar moral bozmaya bire bir.. Normal dışı bi hareketim falanda olmadı niye böyle oldu anlamadım hiç
Nesityyy Seymaec canım hanki hastaneye gidiyorsun nasıl Bi doktor bu kanaman artarsa gel kürtaj yapcaz dio manyak mı bunlar sakın moralini bozma ayaklarını hatta yukarıya kaldır yastık koy yüksekte olsun.. kanamam devam ederse başka hastaneye git ama inşallah olmaz moralini bozma 🤲🏻bebisin iyimis Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Sineemiis Seymaec okumakla doktor olunmamalı bence sen gönlünü ferah tut 18. Haftaya kadar kanamalı gebelik geçiren doktor tanıyorum . Koyu kırmızı parlak olmadığı sürece çok endişe etme progestani fitil olarak kullan bol su iç bazen çok ayakta kalıp hareket edince de geliyor lekeler . Ultrasonda bakılmış zaten sıkıntı yok denmiş bacaklarını koltuğun üstüne uzat öyle yat öyle de iyi geliyor lekelenmelere
Zezeeeyyldrm Seymaec dinlen işaçlarını düz3nli kullan tuvalet harici kalkma geçer bendede oldu hep uzandım ilaç kullandım geçti çok şükür moralini bozma
1rh_ Selam hanımlar ben henüz çok yeniyim 5 hafta 1 günlük ama ağrılarım var kasıklarımdan bacağıma atan ağrılar birde sırt ağrım var omuz ve böbreklerde de ağrı oluyor en son beta hcg yavaş artmıştı yarın testim var sizce korkmalı mıyım normal mi bu ağrılar tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🥺
Seymaec 1rh_ yerleşme ağrıları olabilir regl ağrılarına benziyordu sen gönlünü ferah tut, Rabbim korktuklarımızdan emin eylesin
Seymaec Nesityyy Arnavutköy’de Avrupa hospital normalde oraya gitmiyorum zaten acil olunca mecbur oraya göründüm. Allah razı olsun içime bi nebzede olsa su serptin Rabnim hayırlısını nasip etsin🤲🏻
Seymaec Sineemiis yok çok şükür resmen kahverengiydi ama insan endişeleniyor işte. Allah razı olsun dediğin gibi yapıyım inşallah tekrarlamaz..
Dilangunes Düşük riskin olabilir acile git hemen. Benimde kahverengi lekem olmuştu o haftalarda progestan fitil kullandım full yattım şuan 24+2 oldum şükür
Seymaec Dilangunes benim ki fitil değil normal ilaç günde 2 defa almam gerekiyormuş öyle dedi. Hatta 4-4.5 ayına kadar devam et eğer gebeliğin devam ederse dedi salak doktor