Durunbigeldim Allah Allah ben ilk 2018 de hamileydim o zaman doktora girmeden gebe izlem odasinda önce bilgilendirme yapiyorlar işte bebek nasıl tutulur nasıl emzirilir süt nasıl sagilir gibi bilginin ardindan ilk gidişte boyunuda ölcüyorlar sonraki gideslerde sürekli bilgilendirme tansiyon kilo ölçülüp bebek izlem kartına yazıp doktorunuza gidebirsiniz diyor doktor bakıyor olculenlere sonra muayene gerekliyse tahlil falan bu kadar di şimdi 9 haftalık hamileyim randevu yüzünden daha gidemedim degistiyse bilemiyorum ama ölçmeleri gerekiyor sağlık ocağında sürekli ölçüyor bunları izleme gittiginiz de