Ben 19+3 üm ya bana diyorlar ki senin karnın yok ben işte senin kadarken karnımdan kalkamıyordum psikolojimide etkiliyordu eşimde diyordu hatta hayatım senin karnın niye yok niye yemek yemiyorsun fazla sonra hastaneye gittik doktoruma sordum muanem günüm gelmişti benim karnım niye küçük hocam bebek mi zayıf bu saaten sonra büyücek bebek ne kadar ki 20 haftaya kadar büyüdüğünü düşün geri kalan 20 hafta karnın nasıl olur herhalde kalkamazdın yerinden dedi bebeğin çok sağlıklı çok şükür dedi pskolojik yapmayın bayanlar sağlıklı doğsun meleklerimiz♥️♥️🥰🥰