hilal8689 normal bence arkadaşımla 4 hafta var aramızda onun göbegi 20 haftalık olmasına ragmen cıkmadı ben daha 17+4üm ama dısardan bariz bir sekılde belli her bünye farklı buna baglıyorum ben birde 46 kiloyla hamile kaldım ama zayıflıktan degil iç karın arkadasım la aynı doktora cıkıyorum doktorumda diyor bünye meselesi ne hastaları oldu 28 haftadan sonra cıkan diyordu merak etme annesi bebiş belli olur yakında dısardan cıkar minnacık karnın😂🌸