Hulyarecep Bebek arabasını poşetini bir kaç birşey daha aldık zıbın. Vs e bebekte indirimdeydi oda takımını aldık 1 aya oda gelecek İnşALLAH sonra yavaş yavaş tüm eksikleri alacağız 😌ALLAH nasip kısmet ederse İnşALLAH 🤗🙏
Kubrq Ben baslamadim erken olduğunu düşündüm için değil son aylar geçmiyor diyorlar bunlarla ugrasirken geçiririm diye dusundumden 😁😁25+2 Allah saglicakla almayi nasip etsin kucagimiza 😊