Mervi_ss ben de 24. Haftamdayım dün gittim daha 20 dk içeride kalmışız o kadar güzel ilgileniyor ki … evet hastane kalabalık olabilir, eski de olabilir ama doktorun ilgi, alaka ve deneyimi çok önemli …tansiyonum konusunda beni çok güzel yönlendiriyor. İlle de bu burada yapılacak demiyor detaylı için hastane dışı perinatokoga gittim telefon üzerinden haberleştik muayene olmama ve ücret ödememe rağmen çok ilgilendi her zaman bir şeyler sorabiliyorum . Tavsiye ederim Hatice Hanımcığımı🌸