Nur000 AYsnrrrr hayat hastanesi ayşegül hanıma gidiyorum suanlik memnunum. Muayene 85 tl doğum ücreti 2700
archmom AYsnrrrr MedicalPark Volkan Emirdar çok memnunuz . Hamile kalmadan önceden beri tüm takiplerimi kendisi yaptı suan 33. Haftamızdayız iyiki Volkan bey 🙏🏻
Simgeozturk11_ Ben Karataş hastanesine gidiyorum memnunum doğumuda orada düşünüyorum yeni doğan bakım ünitesi var
miskokulum1 Simgeozturk11_ İnternetten yorumlara baktım da Bi tane olumlu yorum yapılmamış o hastane için.
Hayal11 AYsnrrrr Yeni Cioduruannesi Muayene ücreti ve doğum ücreti nedir bilgi verir misiniz ben de onu
Papattyyaa Ben muayene ye gidiyorum özel vee 400 lira çok fazla o yüzden bende araştırıyorum fikirlerinize açığım
kubrakokcan Papattyyaa Sada hastanesi Özlem Özbilen ’e gidiyorum. Çok memnunum kendisinden , muayene ücreti 140 TL ☺️
elisamnlannesym Papattyyaa bende Gazikent tıpa gidiyordum muayene 90 ege şehir de olacaktı doğum ama şuan çok iyi bir doktor buldum Çankaya tıp merkezi Dr alev Timur 4200 sanırım doğum ücreti
ebozbey Papattyyaa çiğli yakınsa can hastanesi var muane 215 TL bana o bile fazla geldiği için daha uyguna gidiyorum
Kelebeeek Papattyyaa Papattyyaa ben ege yaşam hastanesine gidiyorum muayene ücreti 95 ti şimdi 100 tl olmuş ama uygun bence cevredeki diger hastanelere göre doktorum da ipek hanım memnunum dogum parası hakkında tam Bi bilgim yok
pelinno Papattyyaa mustafa melih erkan fiyatı 250-260 civarı olabilir emin değilim özel sağlık sigortam var ödeme yapmıyorum
Dogalnaz Papattyyaa Avrupa tıp bi bayan doktor var ilgili ve alakalı muayenesi 15 dakıka sürüyor tarama muayenesı uygun ben memnun kaldım ama genelde gıttıgım Buca kadın doğum ama taramalarıma oraya gıdıcegım
Ciciannecik Nur000 ben bi sefer gittim doktor tatlı bi hanım ama hastane çok yetersiz sanki ya 😔 bu arada cinsiyetinizi ögrendinizmi? Öğrendiyseniz yanılma vs. Oldumu acaba .
Melek_55 Papattyyaa bende Karataş hastanesine gidiyorum gayette temiz bir hastane çokta ilgililer doktorumdanda çok memnunum yeni doğan yoğun bakım üniteside var tavsiye ederim
Papattyyaa Ciciannecik benimki çok yeni 9 hafta. Hastahane de önemli ama benim en hassas olduğum nokta bu corona da bence en önemlisi o