Kızlar aslında doktorumdan memnunum ama son gittiğimde biraz değişikti daha az ilgiliydi sonuçta ücretini veriyoruz değişmesi beni şaşırttı biraz acaba dedim değiştirsemmi aslında ilk oğlumuda doğum yapmıştım aynı doktorda önceki randevularda çok iyiydi ama bi garip geldi sizce değiştirsemmi birde hiç tansiyon ölçümü falan yapılmıyor sadece kiloma bakıyor