momof3 Ozgeyk07_ İğne daha ağırmış doktorum aşırı mecbur olmadıkça vermiyorum dedi ama acildeki doktor vermişti bana da.1 hafta boyunca her gün oldum çok kötü zamanlardı Allah kolaylık versin