Lokay kivancinannesi yarin nasipse 14. Haftaya girecem. Birak kilo almayi gram olarak veriyorum. Ama normalmis 4.aya kadar
minikprensimmm123 kivancinannesi Ben o yüzden kimseye demedim canım Bi ailem ve eşim biliyor onun harici kimseye demedik böyle daha rahat oluyor
minikprensimmm123 rozmerve Bende ya bazen hiç ağrı olmuyor bazen de geldi miydi ağrı tam geliyor ¾ gün sürüyor
Sita3434 kivancinannesi ne alaka ben de hiç almadım doktorum daha iyi zaten son zamanlarda alacaksın şimdi almamanın daha sağlıklı olduğunu söyledi hatta abartıp alanlara kızıyorum dedi
Mom726272 kivancinannesi bebek için değilde millet benim kiloma taktı kafayı yok ekmek yemiyor musun yok çok zayıfsın gına geldi yiyorum yiyorum alamıyorum ya biraz daha zaman geçsin biliyorum gene bebek içinde söylerler ilk bebeğim de de aynısı söylenmişti
ekoglu34 kivancinannesi Gercekten yardimci olmak isteyenlerin disinda etrafi sessize alin lutfen🥰 ikinizin de saglikli kalmasi tek kriter, sevgiler🤗
ilyesta kivancinannesi ne alakası var benimde hiç yok 16 haftaligim 😒 takma sakin ben mutluyum eninde sonunda çıkacak.
Mom726272 kivancinannesi millet yemiyorum sanıyo ben nasıl alcam sen neler yapıyosun ha hamile olunca zaten kilo alıyoruz ama benim oğlum 3 yaşına girecek 2 ay sonra o baya yoruyo mesela çok yaramaz
Bozkayasahra kivancinannesi ayy ne saçma boşver takma kafana sağlıklı olsun yterki iç karnin geniştir ondan
kivancinannesi Mom726272 düzenli beslenmeye çalışıyorum sık sık yemeye çalışıyorum öğünleri beklemiyorum ama vücutla alakalı da olabilir bizim ki çok çabuk yakıyor olabilir bu ara ekmek çok yiyorum sabahları kahvaltıda inşallah alırım biraz alsam içim rahatlayacak