Aysunduruu çok geçmiş olsun inşallah tez zamanda düzene girer, ben şeker yükleme testi zamanı yaptırdım çıkmadı, şimdi 30 haftadayım karnım çok sert iki gündür , doktora gittim özellikle suyum fazla mı diye soruyorum , yok normal diyor içimde hep acaba şeker mi var sorusu bilemedim 🤷🏼♀️