IlkMucizem_61 Defne28 aynen oda var doğduğunda da keşke karnında olsa diyor insan bı garip geliyor ilk zamanlar benim yengem öyle olmuştu
34_21_23 Defne28 bende çorap giyemiyorum artık 🙊 ayakta çorap giyen insan artık oturarak bile giyemiyor 😂
findikkurdu2 Defne28 32 haftalık oldum bebeğim sakin, öyle beni zorlamıyor, uykularım ve iştahım düzenli, herhangi bir ağrım sizim yok😄 sabırla doğmasıni bekliyorum 💞 Bu arada 15 kg aldım
Hellolo 30 girdim bugün gece terlemeleri el uyuşmaları iki gündür de sanki belimi incitmişim gibi bel ağrısı yürürken bile zorlanıyorum bazen çok az kaldı sabırla bekliyoruz cimcimeyi 🌺
Ssssss Ben de 30. Haftayı doldurdum. Dönem dönem ağırlaştığımı hissedip zorlanıyorum. Sonra vücut alışıyor herhalde biraz rahatlıyorum. Bu şekilde döngüdeyim 2 aydır 😊 aşırı gerçekçi kabuslar görüyorum bebeğim doğmuş emzirmeye çalışıyor oluyorum genelde 😅 gece uyanınca kolay kolay geri uyuyamıyorum. Aşırı verimsiz uykularım o yüzden de gün içinde çabuk yoruluyorum. Bakalım kalan vakitler nasıl geçecek 🙈
Defne28 Ssssss sebepsiz yere veya tekmeyle uyanmak ve bidaha uyuyamamak.. bilirim 🥲 sağ sağlim kavuşalım inşallah🙏🏼
Aysunduruu Defne28 evet az kaldı sadece kıyafetleri yıkadım o kadar 🙈60 kilo ile hamile kaldım şuan 70 kiloyum 3 gebelik bu arada çok zor geçiyor birde seker çıktı tamam oldu 🙈
Alinamoms Defne28 30+4 olduk çok şükür 🤲🏻❤️🌸 8 kilo aldım henüz 😊 biraz fazla ama gebelik şekeri diyeti yapıyorum şuan artık istesemde alamam 😂
Defne28 Alinamoms yani kendi kilomu düşününce bana fazla gelmiyor😂😂😂 tam olarak nasıl bir diyet uyguluyorsunuz? Önerebilceğiniz neler var
Alinamoms Defne28 gebelik şekeri diyeti canım bu kişinin şekerine ve yapısına göre değişen bir diyet uygulamanı önermem.
Psa77 Defne28 30+2, dün odamız geldi kuruldu bugünde bütün eşyalarını yerleştirdik eşimle. Bel ve diz kapaklarım fena halde, sıcak basmaları çok yoğunlaştı bu ara. +12 kg aldım