bsrbsrbsr Tugce0133 bende sürekli kraker falan yiyorum, evet gerçekten ne zaman geçicek diye düşünüyorum sevdiğim şeyler bile midemi bulandırır oldu☺️
Tugce0133 bsrbsrbsr Biz şuan 10+2 olduk çok şükür mide bulantısı baya azaldı sadece ara ara bir yokluyor oda bir kaç saniye anca sürüyor ondan sonra yok oluyor 😅
Tugce0133 Mery103 Hareketlerini hissetmeye başladığında insan daha da çok heyecanlıyor hayallere kapılıyor 😍 çok güzel bir duygu ☺️
Tubiikkoo Tugce0133 7+6 olduk bugün ara ara bulantılarım oluyor ama genel olarak iyiyim çok şükür 🤗 siz nasılsınız
Tugce0133 Tubiikkoo Allah iyilik versin ☺️ bende çok şükür iyiyim mide bulantım azaldı heyecanla bekliyoruz ☺️