Merveee34 Tugce0133 11.haftaya giriyoruz 🌹 bulantılarım hat safadaydı çok şükür 2 gündür azaldı .Yavaş yavaş geçiyor galiba 🤲🏻Sen nasılsın canım kaç haftalıksın
Ec3032 Tugce0133 16hafta1.günlük mide bulantisi gecti gibi ama sabahlari cok hassasim.agiz aciligim hala devam mide yanmasi basladi😔
cansugrn Tugce0133 37+5iz cuma günü 16sinda dogum ogluma kavusucam insallah💙🙂 vallahi gayet güzel gidiyo agrilar sizilar gitti cok nadir geliyo prenses gibiym😍
Tugce0133 Merveee34 bizde 10+2 olduk benim de bulantılarım azaldı çok şükür önce çok kötüydüm 😊 ilk gebeliğin mi?
Tugce0133 Deniz59 Aynen bende de öyle herşey bekliyor olduğu gibi 😅 akşam ne pişirsem diye kara kara düşünüyorum fikir verin bana 😅😅
bsrbsrbsr Bende 6+4 günlüğüm mide bulantım var iştahsızlık halsizlik yemek yiyemiyorum mutfağa giremiyorum zaten 🥺
Tugce0133 bsrbsrbsr Ayy o yoldan benden geçtim canım çok kötüydüm çok şükür düzeldi ☺️ çubuk kraker beyaz leblebi iyi gelir bulantıya tuzlu şeyler ye ve bol bol su iç.. Hiç geçmeyecek gibi geliyor insana ama geçiyor ☺️♥️
bsrbsrbsr Tugce0133 bende sürekli kraker falan yiyorum, evet gerçekten ne zaman geçicek diye düşünüyorum sevdiğim şeyler bile midemi bulandırır oldu☺️