B-s123 Merhabalar ben 32 haftayım ama bebeğim 1.385 gram sizce çok mu zayıf yoksa son ayda mı alır iyice çocuğun kilo alması için neler yemem lazım
Hmsrqw B-s123 🤨 ben 30+5 de gittim 1760 kg bana 1 hafta önde demişti biz baya öndeyiz 🤭 kaşar peyniri süt ceviz badem bebeğe güzel kilo aldırıyo
Cansu-13 B-s123 doktorum protein Li yiyecekler bebeğe kilomaldırı demişti ben her saba kahvaltıda 3 haşlanmış yumurta ,peynir ,tahin pekmez yiyorum sonra gün gün içerisinde 1 adet muz,2 kase ev yoğurdu, birde kırmızı ette yemelisin
Madi Hmsrqw 28 haftada gitmiştim 1432 gram çıktı 🤦🏻♀️Baya öndeyiz şu an 30 haftalık olduk 2 kilo olmuşuzdur
Sevilay_47 Hmsrqw @B-s123 benim de 31+6 da gittim 1842 grm cıktı 1 hafta öndeymişiz muz kaşar peynir ceviz süt pekmez cok kilo aldırıyor bebege
Meleklerimmm3 Tahin pekmez muz kaşar peyniri fındık ceviz ben ikizlerime hamileyken her gün kahvaltıds kocaman Bi bardak ballı süt içerdim organik bal köyden geliyordu her akşam yatmadan 1 muz 2 ceviz 1 avuç fındık çok dikkat ettim ikiside 37+4 3 Kiloya yakın doğdu çok şükür
cileklidondurma B-s123 Benimde bir hafta geri gibi çıkıyordu karın çevresi akşamları muzlu süt içtim blendırdan geçirin , sabahları kaşar yedim 1- 1,5 haşlanmış yumurta arada üşendiğim zamanlarda öğlen ara öğün olarak sütlü top nesquik kahvaltılık gevrek yedim birkaç kez ( faydası zararı hakkında bilgim yok) akşam yoğurt yedim aç karnına pekmez içtim sabahları 1 ya da 2 kaşık , haftada bir kere yeşil mercimek pişirdim 2 gün yedim onuda şuan 37. Haftam bitmek üzere gelişimi tam son zamanlarda biranda alıyorlar merak etmeyin 1 haftada 500gr almış benimki
Ozaymus20 B-s123 gayet iyi bence daha alır son haftada daha cok yemeye baslarsın zatem suan 39.haftaya girdik 3.270 kg dokuz hafta içinde 2 kilo aldı
B-s123 Ya doktorum 1 buçuk hafta geriliği var dedi riskli gebeliğe yönlendirdi güzel beslenmen lazım dedi açıkçası bende korkuyorum hani ya alamazsa kilo diye haftalık takibe aldı artık bakalım inşallah düzelir şurda 2 ayım kaldı 3 kilo olsa bile çok iyi olur benim için
suscarparimm B-s123 hemen hemen 4 haftada 100 gram almadı tuhaf açıkcası protein ağırlıklı beslenmeye özen göster canım ve ceviz tüket
didem1234 B-s123 Aşırı az değil ama birazcık az sanki normale göre. Benim 29.haftada 1.300 gramdı. 33.haftada 2.300 olmuştu. 1 ayda tam 1 kg almıştı. Yani asıl kiloyu 30.haftadan sonra alıyorlar. Endişe etme. Daha alır. Doktorun ne yorum yaptı? En önemlisi onun söylediği. Buradan bilgi edinmek yerine ona sorsan daha sağlıklı bir bilgi olabilir.🤗
archmom B-s123 32. Haftamın basında 2070 gr ve 44 cm di bebeğim . Doktor gayet iyi dedi . Peki bu ölçümlerden sonra doktorun sana zayıf filan dedi mi ? Avokado , ceviz , kaşar peyniri , süt , badem , yumurta bunlar bebeğe kilo aldırıyormuş .
ironbaby 2 hafta ileri/geri olmayı normal karşılıyorlardı sanki 🙄 canınızı sıkmayın bundan sonra daha hızlı alacak. Zaten bundan sonra 2 haftada bir kontrol olur, siz iki hafta beslenmenize dikkat edin, karnınızı ekmek börek makarna vs. ile değil de arkadaşların önerdiği yiyeceklerle doyurun. 34te 500-600gr aldığını göreceksin Allah’ın izniyle 🙏🏻