derinsart tabi tabi. Zaten yürüyerek çıkıyorsunuz hastaneden. Biraz acı oluyor ama dayanılmayacak bir durum yok. Bana majezik verdi doktor evde içeyim diye inan bir tane bile içmedim gerek duymadım. Eve geldim duş falan aldım tabi kesik yeri islatmadan. Bazıları çok abartıyor kalkamadım edemedim acıdı falan ama inan ki ne kadar çok hareket edersen o kadar çabuk iyileşiyor